با پیچیدهتر شدن راهحلهای سرتاسری دیجیتال صنعتی، شرکتها باید در زنجیرهی ارزش خود از زیستبومهای اشتراکی استفاده کنند. در این مقاله به این موضوع کلیدی پرداخته شده است که چگونه شرکتها میتوانند ارزش از طریق بازطراحی مدل زیرساختی همکاریهای خود با شرکا بهدست آورند.
مقدمه
در انقلاب صنعتی چهارم (Industry 4.0)، شرکتها از حالت تولید و فروش محصولاتِ صرف، به حالت تلاش برای رسیدن به نتایج تجاری مورد نظر مشتریان تبدیل شدند. شرکتها در حال بازطراحی مدلهای فروش و عملیات مرتبط با مشتریان خود بر
برای دیدن تأثیر فناوریهای برهم زننده مانند ابر، فرایندهای اتوماتیک رباتها (RPA) ، تجزیه و تحلیل پیشرفته، هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و بلاکچین، لازم نیست خیلی دور بنگرید. در تجارت این ابزارهای دیجیتالی نحوه انجام کار را تغییر می دهند و در کل آینده مالی را جور دیگری شکل می دهند.
سازمانهای مالی با فناوری غریبه نیستند، اما این سطوح جدید دگرگونی دیجیتال می تواند یک فرصت بیسابقه را برای بهبود بنیادی عملیات دفتری ایجاد بکند. فناوریهای دیجیتال به ما فرصت میدهد تا بتوانیم تجزیه و تحلی
...نوآوری دیجیتال انقلابی در مدل سنتی خرده فروشی ایجاد می کند.
علاوه بر تجارت الکترونیکی ، تعاملات دیجیتال بیش از نیمی از هر دلار خرج شده در فروشگاه های سنتی را تحت تأثیر قرار می دهد و انتظارات مشتری از شفافیت ، راحتی و ارتباط را افزایش می دهد.
چنین روندهای ترکیبی اصرار برای خرده فروشان را تشدید می کند. کسانی که شیفت دیجیتال را با موفقیت مدیریت می کنند ، بخشی از این کار را با استفاده از داده های آنلاین مشتری انجام می دهند تا فعالیت های اصلی خرده فروشی خود را ارتقا دهند و منابع جدیدی از درآمد
متعادل ساختن رایانش ابری و لبهای
شرکتها به طور فزایندهای در حال تکمیل راهحلهای اینترنت اشیاء مبتنی بر ابر خود با استفاده از رایانش لبهای هستند تا تجزیه و تحلیل دادهها را تسریع کنند و با سرعت بیشتر، تصمیمات بهتری بگیرند.
تا چند سال گذشته، بسیاری انتظار داشتند که تمامی متعلقات اینترنت اشیاء به فضای ابری منتقل شود- چه بسا که بسیاری از موارد مرتبط با مشتری در اینترنت اشیاء در حال حاضر در همان جا حضور دارد- اما یکی از مبانی اساسی در طراحی و ساخت راهحلهای اینترنت اشیاء در مقیاس سازمانی،
بلاکچین (Blockchain) نویدبخش رهایی از بسیاری از نقاط ضعف زنجیرهی تأمین میباشد و امکان جابجایی مستمر از زنجیرههای تأمین خطی به شبکههای تأمین دیجیتال به هم پیوسته را میسر میکند.
ارتباط بلاکچین (Blockchain) با شبکههای زنجیره تأمین دیجیتال
یک شکاف دیجیتالی فزاینده در بین سازمانها وجود دارد که بر طبق آن، برخی سازمانها از گذار از زنجیرههای تأمین خطی به شبکههای تأمین دیجیتال (DSNها) استقبال میکنند و در سویی دیگر سازمانهایی هستند که از این گذار حمایت نمیکنند. این سیرِ تکاملی که ا
...مطالعه ای که در مجله مشهور Psychology Today به آن چاپ شد، بررسی کرده بود که به طور متوسط 66 روز طول میکشد تا یک رفتار، خودکار شود. اگر این صحت داشته باشد، خبر خوبی برای رهبران کسبوکار است که در طول پنج ماه گذشته، شرکتهای خود را به روشهایی پیش از این هرگز تصور اجرای آنها را نمیکردند، اداره کردهاند. بیماری همه گیر COVID-19 یک نقطه توقف کامل در روند معمول تجارت است و سکوی پرتابی برای مجازی شدن، دیجیتالمحوری و چابک شدن سازمانهاست.
اکنون ، وقتی رهبران به سال آینده و بعد از آن نگاه میکنند
...در طول همهگیری کرونا، ما در مورد اینکه چطور COVID-19 آینده کسبوکارها را در سطح جهانی و همچنین صنایع غذایی، بیمه و بیمارستان تا صنعت حملونقل و بسته بندی را تغییر خواهد داد، صحبت کردهایم.
در این مقاله، با Kate Smaje، یکی از مشاوران ارشد مککینزی که رهبری «مککینزی دیجیتال» را برعهده دارد، درباره اینکه چرا کسبوکارها باید سریعتر از همیشه عمل کنند و یک تغییر فرهنگی را که منجر به ایجاد سازمانهای دیجیتال شود رقم بزنند، صحبت کردهایم.
چرا دیجیتالیشدن برای رهبران کسب و کار در مسیر تحولی ساز
...گروهها و تیمهای معماریِ سازمانی میتوانند نقشی کلیدی و پُراهمیتی را در تحول شرکتها و سازمانها و با استفاده از تکنولوژی ایفا کنند و نقش برجستهای داشتهباشند. نتایج و یافتههای جدیدِ بررسیها و تجربههای دستِ اول و تازه، “Practice” یا شیوههایی را که بیشتر اهمیت دارند، برجستهتر کردهاست.
شرکتهای سنتی چه کارهایی باید انجام دهند تا با تکنولوژیهای دیجیتال، ارزشآفرین شوند؟ تحقیقاتِ مککِنزی نشان دادهاست، افرادی که دو یا چند اختراع دارند - افرادی که به اسمِ بومیانِ دیجیتال نیز شناختهمیشون
آیا شما آماده تغییر شکل دیجیتال هستید؟
تحول دیجیتال یا صنعت 4.0 در صنعت تولید منجر به تغییرات گسترده در تمام زمینه های ایجاد ارزش می شود ، در نتیجه فرآیندهای تولید کارآمد تر ، مشتری محوری قوی تر و مدل های جدید بازاریابی و تجاری ایجاد می شود. یا به عبارت دیگر در کارایی ، چابکی و نوآوری.
دیجیتالی سازی فرصت های برجستهای برای شرکت های صنعتی آلمان ایجاد می کند که مشتاق محافظت از رقابت پذیری خود در یک متن جهانی با استفاده از فرایندها و مدل های نوآورانه تجاری هستند. با این حال ، IDC's Indu
...تغییرات دیجیتال حتی سختتر از تلاشهای تغییر سنتی برای خروج از آن هستند، اما نتایج موثرترین تحولات به پنج عامل موفقیت اشاره دارد.
از آنجایی که فناوریهای دیجیتال به طور چشمگیری صنعت را تغییر میدهند ، بسیاری از شرکتها در تلاشند تا تغییرات گستردهای را برای جلب منافع این روند یا صرفاً برای همگام شدن با رقبا دنبال کنند. در یک نظرسنجی جهانی جدید مک کینزی در مورد تحولات دیجیتال، بیش از هشت نفر از هر ده پاسخ دهنده میگویند که سازمانهای آنها در پنج سال گذشته چنین تلاشهایی را انجام دادهاند. د